Akademia Doskonałego Handlowca

Dostępność: Łódź .
Semestry: 2.

Cel studiów: Studia podyplomowe Akademia Doskonałego Handlowca to doskonały sposób na zwiększenie efektywności działów sprzedażowych. To unikatowa na rynku oferta skierowana  do handlowców i sprzedawców rozwoju osobistego i możliwości zdobycia dyplomu studiów wyższych. Studia te inicjują i wspierają indywidualny rozwój osób wiążących swój rozwój z szeroko rozumianymi kontaktami biznesowymi. Studia Akademia Doskonałego Handlowca dają możliwość uczestnikom wypracowania zaawansowanych technik interpersonalnych i postaw sprzyjających rozwojowi zawodowemu. Pozwalają poznać zarówno psychologiczne podstawy procesów sprzedażowych, jak i ekonomiczne i prawne aspekty ważne w działalności handlowców i sprzedawców.
Studia mają charakter maksymalnie praktyczny. Zdecydowana większość zajęć realizowanych jest w trybie warsztatowym. Naszymi wykładowcami są praktycy biznesu i trenerzy największych firm krajowych.

Studia podyplomowe Akademia Doskonałego Handlowca przeznaczone są dla osób planujących swoją karierę w działach sprzedażowych lub w obszarach związanych z kontaktami interpersonalnymi. Nasza oferta adresowana jest do handlowców chcących rozwijać swoje umiejętności, jak i do menadżerów aspirujących do awansu. Uczestnikami kursu mogą być oczywiście także absolwenci studiów, którzy chcą poszerzać swoje kompetencje społeczne.

  1. Moduł I: NIEZBĘDNIK PSYCHOLOGICZNY SPRZEDAWCY (30h)
    (co wiem o
     sobie – elementy autodiagnostyczne)                           Postawa i nastawienie handlowca
    1. Role w procesie sprzedaży
    2. Cechy i typologia sprzedawców
    3. Psychologia i typologia klienta
  2. Moduł II: KLUCZOWE ELEMENTY EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY (48h)
    (co wiem o procesie i kliencie)
    1. Skuteczna komunikacja sprzedażowa (relacyjna)
    2. Analiza potrzeb i wartości klienta
    3. Style komunikacyjne w negocjacjach
    4. Procesy i techniki negocjacyjne
    5. Planowanie pracy i osiąganie celów w sprzedaży
    6. Obsługa posprzedażowa
  3. Moduł III: PRAWO i EKONOMIA W PRACY HANDLOWCA (32h)
    (jak przejść przez pole minowe)
    1. Prawo gospodarcze
    2. Prawo pracy – na co zwrócić uwagę
    3. Podstawy analizy ekonomicznej dla handlowca
  4. Moduł IV: ROZWÓJ TRWAŁYCH RELACJI BIZNESOWYCH (28h)
    (jak pracować z relacjami i barierami)
    1. Praca z wartościami i przekonaniami klienta
    2. Tworzenie strategii sprzedażowych
    3. Zarządzanie konfliktem
    4. Obrona przed manipulacją
  5. Moduł V: WZMACNIANIE KOMPETENCJI HANDLOWCA
    (jak budować i utrzymywać właściwy poziom motywacji)
    1. Praca z motywacją i przekonaniami
    2. Skuteczna prezentacja i autoprezentacja w sprzedaży
    3. Asertywność w relacjach handlowych
    4. Stres i wypalenie w pracy handlowca – jak sobie z nimi radzić?

Program studiów do pobrania (.pdf)
Liczba godzin: 170 (2 semestry)

dr Maria Finogenow Psycholog, trener, doktor nauk humanistycznych w zakresie psychologii. Jest członkiem Rady Instytutu Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego, sekretarzem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego o/Łódź oraz członkiem Stowarzyszenia Rozwoju Kadr w Łodzi. Od ponad 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu „umiejętności miękkich”. Tematyka prowadzonych warsztatów i szkoleń to m.in.: skuteczne rozwiązywanie konfliktów, negocjacje, autoprezentacja i wystąpienia publiczne, zarządzanie czasem, profesjonalna obsługa klienta, trening asertywności, wypalenie zawodowe, komunikacja interpersonalna, szkolenia integracyjne.
Mariusz Stępnik Certyfikowany Trener Brian Tracy International, coach, posiada certyfikat do analizy i feedbacku Talent Q, certyfikowany Trener NLP. Założyciel firmy TRADE MARK CENTER GROUP specjalizującej się w kompleksowej obsłudze firm z segmentu sprzedaży bezpośredniej. Wieloletni współpracownik polskiego oddziału Brian Tracy International Sp. z o.o. (trener, asesor, konsultant i ekspert w projektach Business Academy, BTI Speakers, dedykowanych projektach B2B, B2C.) Ekspert w zakresie rozwoju produktów i usług w Europie Wschodniej. Prowadzi wystąpienia motywacyjne dla zespołów sprzedażowych, tworzy programy lojalnościowe dla producentów i sieci sklepów z wykorzystaniem innowacyjnych pomysłów i narzędzi. Specjalizuje się w obsłudze klientów strategicznych, w budowaniu oraz zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Ma unikalne, wieloletnie doświadczenie w negocjacjach z dostawcami i klientami pochodzącymi z różnych części świata i obszarów kulturowych.
Izabela Barton Smoczyńska Trener biznesu, coach, autor kilkudziesięciu programów z zakresu zarządzania zmianą, komunikacji, motywowania czy doskonalenia umiejętności miękkich. Wykładowca w Uniwersytet SWPS w Warszawie. Twórca Szkoły Trenerów Brian Tracy International, współtwórca Szkoły Sprzedaży i Zarządzania Sprzedażą Brian Tracy International,
autor programów rozwojowych dla korporacji, jako trener, koordynator projektów szkoleniowo –
badawczych i dyrektor merytoryczny współpracowała z różnymi firmami szkoleniowymi. Certyfikowany Psychotraumatolog (Europejski Certyfikat z zakresu psychotraumatologii ESTSS General Certificate in Psychotraumatology). Terapeuta EMDR w procesie certyfikacji w zakresie terapii EMDR (EMDR-Europe Association, Polskie Towarzystwo Badań nad Stresem Traumatycznym). Członek Założyciel Interdyscyplinarnego Stowarzyszenia Rozwoju Metod Pracy ze Stresem GROWTH, członek Europejskiego Towarzystwa Badań nad Stresem Traumatycznym (ESTSS), Członek Polskiego Towarzystwa Badań nad Stresem Traumatycznym.
Maciej Rzepkowski Certyfikowany trener i coach z wieloletnim doświadczeniem. Certyfikowany trener Brian Tracy International, współtwórca Szkoły Sprzedaży i Zarządzania Sprzedażą Brian Tracy International, ekspert z zakresu wykorzystania Profilu Cech Osobowości Kwestionariusza Osobowości DIMENSIONS (Talent Q). Prowadził warsztaty dla największych firm w Polsce (m.in.. Citibank, Lotos, Bank Śląski i in.). Ma na koncie kilka tysięcy dni szkoleniowych. Absolwent UŁ.
Wojciech Kurzyk Praktyk biznesu, certyfikowany trener wg Akademii Marschalla, certyfikowany mentor wg TTX Institute, wykładowca akademicki (Uniwersytet Łódzki, kierunek Zarządzanie i Marketing, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Logistyka), od prawie 10 lat właściciel agencji reklamowej Vibematters.

Wymagane dokumenty do rekrutacji:

  1. Podanie o przyjęcie skierowane do Rektora WSFI – pobierz (.pdf)
  2. Kserokopia dyplomu ukończenia studiów
  3. Jedna fotografia (format 35x 45 mm)

Miejsce składania:
– Łódź: ul. Wróblewskiego 18/801
lub mailowo: studiapodyplomowe@wsfi.pl 

Odpłatność: 4 950 zł
(istnieje możliwość rozłożenia na raty)

Kontakt: tel: 42 639 91 10, 501 016 524, mail: studiapodyplomowe@wsfi.pl 

Liczba miejsc ograniczona. Istotna kolejność zgłoszeń. Studia uruchamiane po zgłoszeniu 10 uczestników.
Istnieje możliwość uruchomienia grup zamkniętych dla firm.

Inne studia podyplomowe

Zobacz więcej...

Zobacz więcej...

Zobacz więcej...

Zobacz więcej...

Zobacz więcej...

Zobacz więcej...

Zobacz więcej...

Zobacz więcej...

Zobacz więcej...

Zobacz więcej...

Zobacz więcej...

Zobacz więcej...